10 sierpnia

 Słowa Jezusa: Jeżeli ziarno pszenicy wpadłszy w ziemię nie obumrze, zostanie tylko samo, ale jeżeli obumrze, przynosi plon obfity. Te słowa odnoszą się też do mnie samego, abym obumarł dla siebie, zapomniał o moich zachciankach a czasem nawet potrzebach, a skierował się całym sobą, całą moją osobą i całym działaniem na drugiego, na żonę, dzieci, znajomych, obojętne kogo w danej chwili Bóg postawi na mojej drodze. Taka moja postawa przyniesie plon obfity, a tym plonem może być nawet tylko dobra pamięć o mnie tutaj, na ziemi, nie mówiąc o tej w Niebie.

A św. Paweł w liście dopowiada: Ten zaś, który daje nasienie siewcy, i chleba dostarczy ku pokrzepieniu, i ziarno rozmnoży, i zwiększy plon waszej sprawiedliwości. O moje osobiste i istotne potrzeby zadba Bóg po swojemu i według swojego spojrzenia na nie.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najnowsze

Księga Rodzaju – Opis Stworzenia Czy nauka przeczy Biblii? a może jednak nie? może właśnie potwierdza?

  Genesis, Księga Rodzaju, pierwsza księga Biblii, zaczyna się od opisu stworzenia, trudno jednak ten opis czytać, nie mając wrażenia że to ...